Focení produktů

Fotografie prodávají vaše produkty

Potřebujete, aby si lidé dokázali představit vaše produkty u sebe doma? Chcete prodávat nejen věci, ale životní styl? Uvádíte na trh novou kolekci? Žádný problém. 

Vytvářím stylizované produktovky pro firmy a podnikatele, které lze použít na webu, e-shopu, na sítích i do propagačních tiskovin. 

Produkty zasazuji do prostředí. Díky tomu si klient snadno dovede představit, jak je výrobek velký, co mu přinese, jak ho použije nebo jak může zlepšit prostředí, ve kterém žije.

Pokud je váš e-shop plný fotek produktů na bílém pozadí nebo dokonce mockupů a prodej stagnuje, použijte lifestylové fotografie produktů v prostředí. Představte si, jak si klient kupuje oblečení? Vsadím se, že si vybere šaty, které vidí v akci a na postavě raději než ty, které vidí pouze na bílém pozadí. Při online nákupech nechceme tolik riskovat. Proto jsou ilustrativní fotky při rozhodování zásadní.

Jak fotím produktové fotografie?

Většinu fotek dělám ve studiu, kde podle přání klienta vytvářím různé nálady a prostředí. Romantická zátiší i minimalistické designy v barevné škále, která doplní barevnost nebo posílí kontrast. U fotografií, které vyžadují reálné prostředí a interiéry si poradím v různých pražských ateliérech, na ulici nebo jinde.

Produkty mi můžete donést nebo poslat. Po nafocení si je vyzvednete, případně je pošlu zpět k vám.

Nejčastěji fotím ucelené soubory fotografií – jednu kolekci produktů nebo jeden typ produktu v různých verzích. Pokud potřebujete připravit podklady pro celý e-shop, neváhejte se ozvat. Velké zakázky jsou radost, lze jimi dát tvář celému obchodu a vytvořit fotografie, které k sobě ladí.

Co předchází focení?

Nejprve si ujasníme, co budeme fotit. Probereme, do jakého prostředí produkty zasadíme, kolik jich nafotíme a jak. Nastíníte mi technické požadavky na výstup. Dohodneme si termín focení i termín, do kterého je třeba produkty zaslat. Probereme, jaké rekvizity by se hodilo použít a kde je seženeme. 

Součásti videohovoru může být brainstorming nad vašimi nápady, zakázku můžete také svěřit zcela do mých rukou.

Pak pro vás vytvořím cenovou nabídku, po jejímž schválení se pustím do práce. Následně posílám fotografie v náhledové kvalitě k výběru. Ty, které se vám líbí nejvíce, finálně upravím a v plném rozlišení pro web posílám přes úschovnu. Post-proces po vašem výběru konkrétních fotek trvá zpravidla kolem tří týdnů.

Cena

Ceny se liší podle počtu produktů, rozsahu focení  prostředí, do kterého je zasazuji. Každá zakázka je specifická, proto nelze nabídnout konkrétní balíčky. Nejčastěji se ceny pohybují od 5 do 10 tisíc korun. Nejméně si lze objednat 10 fotografií. Minimální hodnota zakázky je 3500 korun.